Літній мовний табір "Friendchip"

Королівська ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1

Літній мовний табір Королівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 “Friendship” розпочав свою роботу 29 травня.Активними учасниками табору були учні 3-8-х класів, які із задоволенням брали участь у всіх табірних справах. Кожен день був організований відповідно до плану роботи табору.

Ранки ми зустрічали рухливою і веселою зарядкою.

Протягом першого дня під назвою ” Meeting Day” учні знайомились один з одним, представляли себе, розповідали про свою сім’ю, друзів, домашніх улюбленців та хобі.

До “Funny Day” всі готувалися ретельно, адже отримати титул найкумеднішого персонажа хотів кожен.

День “So many people so many hobbies” приніс багато позитивних вражень, адже учні розповідали і показували свої захоплення.

Не обійшлося і без спортивних змагань, яким передували змагання мовні.

Учні брали участь у вікторинах, інтелектуальних марафонах, мовознавчих калейдоскопах, конкурсахмалюнків.

Вчителі англійської мови також проводили спортивні розминки, ігри, командні змагання та багато інших цікавих хвилин спілкування іноземною мовою.

Педагоги використали різні інтерактивні методики, відео- та аудіо-матеріали, елементи арт-терапії.

Дивитись фото

Англомовний табір відпочинку “Castle”

Королівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.

Summer Language Camp “Castle”

З 06 по 20 червня 2018 року на базі Королівської ЗОШ I-III ступенів№2 працював пришкільний англомовний табір відпочинку “Castle” за програмою GoCamp із залученням волонтера із США Емми Хеммок. Вихователі мовного табору: Бровдій О.М., Щур К.Є., Негря Т.С.

1Day(06.06) “GREETING”

Знайомство. Учні зустріли та познайомилися з волонтером, працювали над назвою та девізом свого загону, створювали емблему.

2Day(07.06) “WE ARE FRIENDS!”

Ми – друзі! Учні разом із волонтером побували на екскурсії на Замкову гору с. Королево, де шляхом жеребкування кожен із трьох загонів отримав країну, яку досліджуватиме протягом наступних 10 днів. Утворилися групи, що досліджують Великобританію, Францію та Італію.

3Day(08.06) “NATIONAL SPORT DAY”

Цього дня учні разом із Еммою взяли участь у спортивних іграх різних країн світу, турнірах та естафетах на свіжому повітрі.

4Day(11.06) “NATIONALTRADITIONSDAY”

День національних традицій. За допомогою Інтернету учні шукали інформацію про традиції обраних країн, готували та презентували проекти.

5Day(12.06) “ТRAVELCLUB”

День подорожі. Цього дня учні ознайомлювали Емму із Закарпаттям і розповідали їй про цікавинки краю. Всі разом побували на оленячій і страусиній фермах, на озері Синевир та відвідали гейзер у Вучковому.

6Day(13.06) “SONGBATTLE”

Девіз дня: «Співають усі». Проходила пошукова робота над проектом, учні розучували популярні пісні та танці різних країн, які потім презентували Еммі.

7Day(14.06) “OLYMPICDAY”

День активного відпочинку. У цей день усі побували на екскурсії у комплекс відпочинку «Чорна Скеля», де проходили спортивні ігри, турніри з плавання, естафети на свіжому повітрі.

8Day(15.06)“NATIONAL QUIZINE DAY”

День національної кухні. Учні Досліджували національні страви та традиції харчування у обраних країнах. Найбільше всім сподобалася дегустація італійської національної страви та десерту.

9Day(18.06) “MASSMEDIADAY”

День журналіста. Старші учні створювали відеоролик, а найменші брали інтерв’ю один у одного та у Емми протягом екскурсії до м. Хуст.Ф

10Day(19.06) “COSTUMEDAY”

День костюму. Учні дізнавалися про національні костюми країн, які вивчали, виготовляли костюми із підручних матеріалів. Показ костюму, зачіски та макіяжу усім сподобався.

11Day(20.06)“PRESENTATIONDAY/CLOSINGCEREMONY”

Останній день табору був дуже насичений. Кожен загін підготував проект про свою країну:

Найменші учні – загін «Leprecons» провели турнір знавців Англії.

Загін «Smarts» підготували презентацію про Францію.

Учні загону «Friends» презентували відеоролик про Італію.

Потім була святкова дискотека та прощання із волонтером.

Завдяки волонтерові учні у таборі :

– здобули необхідні мовні навички;

– непомітно подолали мовний бар’єр;

– удосконалили свою розмовну мову;

– поєднали навчання із захопливим відпочинком;

найголовніше — отримали мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови.

У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли комплекси й страхи. Учні навчились діяти однією командою, допомагати один одному. Вони використовували мову як інструмент та мали можливість відчути наскільки вона корисна та гнучка.

/Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт2.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт4.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт5.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт6.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт1.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт.jpg

Звіт про роботу табору “Англійська мова” у Пийтерфолвівському ліцеї.

У період з 4 по 8 червня 2018 року на базі Пийтерфолвівського ліцею працював мовний табір, який об»єднав 100 учнів, любителів англійської мови. Учні були поділені на 7 груп, які мали свої назви: Panda, Gucci Gang, Miracle, Flying Squirrels, Pink Penguins, Power Minions, Avengers, Cucmber Mafia.

У таборі працювали запрошені іноземні волонтери зі США (Eric and Stacey Hoeksema, Julie Zaagman, Rebekah Baker, Jenna van der Pol, Carrie Rice, Skip and Jan Pylman, Jessica Loerop, Kristen Gorlewski, Laurie Post), Голландії (Willianne Voogd), Канади (Nathaniel de Vries). Кожна група мала іноземного керівника, а помічниками були студенти факультету іноземних мов Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ.

Головна мета табору – створення активного мовного середовища, яке б стимулювало учнів розмовляти англійською, тобто активізувати знання, уміння та навички набуті протягом навчального року.

День починався ранковим благоговінням: читання Біблії та співом релігійних пісень. Протягом дня проводились різні форми роботи з удосконалення знань англійської мови. Після обіду учні проводили волонтерську роботу у ромському дошкільному виховному закладі, який функціонує за допомоги реформатської церкви та відвідували людей похилого віку. День продовжувався спортивними змаганнями та іграми, найкращі були нагороджені похвальними листами і солодощами.

Табір завершив свою роботу святковим концертом, учні співали релігійні пісні та інсценізували біблійні притчі англійською мовою.

Звіт про роботу табору «Хліб – усьому голова» у Пийтерфолвівському ліцеї.

Табір «Хліб – усьому голова» працював з 28 травня по 1 червня 2018 року і об’єднав 100 учнів, серед них 22 дітей з багатодітних сімей. Учні були поділені на 6 груп.

Досвідчені вчителі, вихователі, керівник табору Біров З.А. разом з гостями з Рівненської області під керівництвом пастора Пилипенко В.В. зробили все можливе для того, щоб життя у таборі було цікавим , різноманітним та насиченим.

Головна мета роботи табору – виявлення і розвиток інтересів дітей, залучення їх до суспільно – корисної діяльності, організованого відпочинку.

День починався ранковим благоговінням: читанням Біблії та співом релігійних пісень українською мовою.

Програма роботи табору включала повторення вивченого матеріалу з української мови, перегляду екранізованих творів відомих українських письменників: «Наталка Полтавка» І.Котляревського, «Тіні забутих предків» М.Коцюбинського, «Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького.

Проводились різноманітні ігри, конкурси,змагання між групами. Учні розширювали свій кругозір, виробляли навички культурного спілкування, поваги один до одного.

Табір завершив свою роботу святковим концертом, де учні співали українські пісні про хліб, декламували вірші, інсценізували казки .Всі отримали незабутні враження від проведеного часу у таборі.

Звіт проведеної роботи літнього англо-угорсько-українського мовного табору у Чепівському НВК.

З 01.06 по 14.06.2018 р. у Чепівському НВК був проведений літній англо-угорсько-український мовний табір. Метою проведення мовного табору було вдосконалення умінь та навичок з англійської, угорської та української мови, популяризація культури народів – носіїв цих мов серед учнівської молоді,формування позитивного ставлення до навчання, поваги до людей іншої національності, їх мовного простору, мотивація здорового способу життя, розуміння його переваг,забезпечення систематичних занять фізичною культурою та спортом. До участі в таборі було залучено 45 дітей віком 9-14 років.

П’ятниця – день англійської мови, протягом якого всі учні у таборі спілкувалися лише англійською мовою. Під час відкриття табору англійською мовою був проведений флеш-моб «Роби як я , роби разом зі мною», конкурс малюнків на асфальті до Всесвітнього дня дітей та проведена віртуальна подорож «Friendship day’s».

Другий день мовного табору був Днем угорської мови, відповідно третій – Днем української мови протягом якого учні виготовили куточки на трьох мовах, обрали собі девіз, речівку, пісню, записали свої улюблені заняття та побажання щодо заходів у таборі.

Кожен день починався з ранкової гімнастики під музику відповідною мовою.

Протягом двох тижнів було переглянуто відеоролики про Англію, Угорщину, Україну про звичаї і традиції носіїв мов, які під керівництвом вчителів презентували учні: про Англію – загін «Liders», про Угорщину – «Napsuhar», про Україну – «Чомучки». Було організовано перегляд мультфільмів «Шрек» та «Карлсон» англійською мовою, «Білосніжка»-угорською та «Маша і ведмідь»-українською мовами. Протягом роботи табору було розучено популярні сучасні танці «Cuppid Shiffle» та « Woble Dance», проведені мовні ігри, мовний квест, караоке на подвір’ї.

На найцікавішими формами роботи для дітей стали конкурси малюнків «Відгадай та намалюй героїв мультфільму», «Намалюй відому споруду Лондона», спортивні змагання та екскурсії у картинну галерею та музей с. Пийтерфолво на о.Синевір та музей старого села в с. Колочава, де вихователі проводили екскурс на трьох мовах.

Завершення табору стало емоційно насиченим, діти отримали багато грамот та призів.

/Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч1.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч2.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч3.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч4.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч5.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч6.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч7.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч8.jpg

Літній мовний табір у Новоселицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Детальніше ТУТ

Літній мовний табір «Веселка» (Виноградівська гімназія)

З 29 травня по 8 червня на базі Виноградівської гімназії функціонував літній мовний табір «Веселка», програма якого передбачала ряд заходів з поглиблення знань з англійської та німецької мов.Організували роботу із 30 учнями 5-7 класів заступник директора з виховної роботи Вашкеба Л. Я., вчитель англійської мови Романчук Д. С., вчитель німецької мови Чонка Н. В., волонтери-практикантки Мукачівського гуманітарного коледжу.

Під час роботи табору були заплановані та проведені такі заходи :

  • відкриття табірної зміни та конкурс малюнку на асфальті «Я малюю друга»;
  • щоденні фізкультхвилинки, спортивні ігри та розваги, ігри на закріплення лексики, творчі заняття за інтересами;
  • екскурсія у село Колочава;
  • участь у Дні захисту дітей, у рамках якого учні презентували проекти англійською та німецькою мовами до Міжнародного дня захисту дітей, переглянули відеоролик, провели спортивні змагання між загонами «Crazy Frogs» та «Die Freunde», конкурс малюнку на асфальті «Діти – наше майбутнє»;
  • розучування пісень англійською та німецькими мовами;
  • заняття з розвитку умінь сприйняття на слух;
  • розважальні заняття на закріплення лексичного та граматичного матеріалу;
  • закриття табірної зміни.

/Files/images/ltny_tabr/gmnazya/44.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/99.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/11.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/22.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/33.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/66.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/77.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 55

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.