1 березня 2018 року на базі Вербовецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся семінар вчителів іноземних мов на тему: «Розвиток письмових умінь школярів».

Прагнення домогтися глибоких, міцних знань та стійкого інтересу до іноземної мови вимагає від вчителів застосування інтерактивних методів, які дають можливість учням навчитися працювати у парах, групах, творчо мислити, висловлювати й аргументувати власну думку, обговорювати, розв’язувати і програвати проблемні життєві ситуації.

Роботу семінару розпочато з вітального слова директора школи Савко С.І., яка ознайомила присутніх з традиціями навчального закладу та побажала учасникам плідної та ефективної роботи.

Вчитель англійської мови Вилоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Варі В.Ю. прозвітувала про роботу міні-округу з проблемного питання. Цікаві презентаційні матеріали про розвиток навичок письма через різні форми і методи пізнавальної діяльності на уроках іноземної мови представила вчитель англійської мови Вилоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Міхаліщева Н.М.

Вчителі іноземних мов Пушкінської ЗОШ І-ІІ ступенів Столець О.П. та Матіївської ЗОШ І-ІІ ступенів Стець В.В. запропонували ігрові форми роботи для навчання письма на початковому етапі навчання.

Шляхи підвищення мотивації до вивчення іноземних мов, використання навчальних ігрових вправ з метою полегшення вивчення граматичного та лексичного матеріалу при навчанні письма на уроках продемонстрували вчителі Вербовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Варга Л.Є. та Феньвеші Н.Є. Учасники семінару активно включилися у роботу тренінгу, виконуючи завдання різної складності: закінчити речення, написати цікаве запрошення, скласти речення за порядком, придумати коротку історію за поданими словами тощо.

Театрально-музична постановка, яку підготували вчитель Берегі В.В. та учні Карачинського греко-католицького ліцею ім. О. Стойки, показала, що театральні постановки є важливим і необхідним елементом у процесі вивчення іноземних мов, завдяки йому учні легко долають мовний бар’єр, вчаться вмінню слухати партнера, розширюють світогляд, стають емоційно багатшими та впевненішими в собі.

Завідувач РМК Гербей О.Ю. підвела підсумки роботи семінару, наголосивши на необхідності постійного професійного самовдосконалення з метою підготовки до роботи в умовах Нової української школи.

/Files/images/semnari/1032018/DSCN2588.JPG
/Files/images/semnari/1032018/DSCN2570.JPG

/Files/images/semnari/1032018/DSCN2509.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2513.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2516.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2523.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2525.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2529.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2536.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2537.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2540.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2541.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2542.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2546.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2547.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2550.JPG /Files/images/semnari/1032018/DSCN2552.JPG

14 грудня пройшов семінар-практикум вчителів іноземних мов на базі НВК (Неветленфолівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад). Тема: «Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках іноземних мов»

Тема: «Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках іноземних мов» є надзвичайно актуальною, адже спрямована на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях та міжкультурній комунікації.

Навчально-виховний комплекс зустрів гостей романтичними запрошеннями, тихою англійською музикою, ошатно вбраною актовою залою, святковим новорічним настроєм, вітальним словом керівника закладу Бокоч Й.С.

Теоретичну частину семінару розпочала керівник міні-округу Сабов Д.М. Вона прозвітувала про роботу вчителів протягом І семестру 2017-2018 навчального року з проблемного питання, презентувала цікаві світлини з уроків, позакласних заходів, засідань методичного об»єднання. Вчитель Фертешолмашської школи Нодь-Варга Н.Я. розповіла про основні форми розвитку комунікативних здібностей учнів: рольові та дидактичні ігри, ситуативні вправи, використання ІКТ тощо.

Практична частина семінару передбачала участь у майстер-класах та тренінгах. Вчитель Оклівського НВК Оросі Ноемі провела майстер-клас з використання ігор з метою розвитку комунікативних компетенцій у початковій школі. Цікавою та емоційно насиченою була робота в парах, яку запропонувала вчитель Тисобикеньської ЗОШ І-ІІ ступенів Вейконь Вікторія. Нестандартний колективний монолог за картиною складали учасники семінару під керівництвом Іллийш Габріелли, вчителя цього ж освітнього закладу. Вчитель Пийтерфолвівського ліцею Тар Ізабелла запропонувала вправи з розвитку усного мовлення старшокласників. І учасників, і глядачів зацікавило завдання, що передбачало непідготовлений 20-секунднний спітч з теми «Професії. Робота». Нестандартно підійшли вчителі-волонтери до підготовки ситуативної вправи «У готелі», яку запропонувала вчитель ліцею Колонич Ірина.

Завідувач РМК Гербей О.Ю. наголосила на активній підготовці до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання, проаналізувала результати районного моніторингу та участі у інтерактивних конкурсах «Гринвіч», «Орлятко», «Галлус». Семінар-практикум ще раз продемонстрував потребу подальшого самовдосконалення у сфері використання іноземної мови.

/Files/images/semnari/14122017/20171214_100318.jpg

/Files/images/semnari/14122017/20171214_100421.jpg /Files/images/semnari/14122017/20171214_103635.jpg /Files/images/semnari/14122017/20171214_105853.jpg /Files/images/semnari/14122017/20171214_111118.jpg

/Files/images/semnari/14122017/20171214_102848.jpg /Files/images/semnari/14122017/20171214_105645.jpg /Files/images/semnari/14122017/20171214_105200.jpg /Files/images/semnari/14122017/20171214_110934.jpg

26 жовтня 2017 року на базі Виноградівського РМК відбувся семінар вчителів іноземних мов на тему: «Відео та комп’ютерна підтримка на уроках іноземної мови».

Відкривали семінар учні шкіл району, які декламували поезії та виконували пісні англійською, німецькою та французькою мовами.

Вчителі Гаврильцьо М.М. та Любка О.М. підготували презентації, в яких зазначили, що сучасні технології дозволяють вчителям розширити рамки уроку і призводять до необхідності використання нових форм навчання. Однією з таких форм є відеоурок. Використання відеопідтримки на уроках сприяє підвищенню якості знань, тому що саме через органи зору і слуху людина отримує основний об’єм інформації про навколишній світ.

Вчителі опинилися у ролі активних учасників комунікації завдяки проведеним майстер - класам. Маргітич М.Ю., вчитель Боржавського НВК, Керечанин О.П. та Онисько Й.П., вчителі Оноцької ЗОШ І – ІІІ ступенів на практиці довели, що актуальність даного способу навчання полягає в тому, що воно надає ефективного спілкування іноземною мовою, а також сприяє особистісному розвитку учнів, забезпечує зв’язки між аудиторною роботою і реальним життям, допомагає досягти балансу між оволодінням фактичними знаннями і практичними навичками і вміннями.

Підводячи підсумки семінару завідувач РМК Гербей О.Ю. зазначила, що навчання іноземної мови за допомогою відео та комп’ютерної підтримки – це дуже ефективний метод. В даний момент він прогресує і доводить своє право на існування. Доведено, що уроки з використанням відео дуже добре привертають увагу учня, розвивають багато аспектів мовної діяльності, а також дають можливості творчого прояву особистості.

Кiлькiсть переглядiв: 84

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.