/Files/images/kartinki/C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_imagesXMGQ0Y98.jpg

/Files/images/kartinki/images (19).jpg

2018-2019н.р.

Звіт про роботу табору з англійської мови у Дюлянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів.

Мовний табір з англійської мови працював з 3 по 11 серпня 2019 року та об’єднав дітей віком від 6 до 15-ти років. Заняття проводилися з 7-мома віковими групами дітей у кількості 210 з 8.30 по 17.30 годин у приміщенні школи.

В ході англійсько-українського християнського партнерства приїхало 50 волонтерів з Англії. Кожна група мала англійського керівника, а помічниками були студенти факультету англійської мови Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Головна мета табору - створити таке мовне середовище, яке б змусило учнів розмовляти англійською, тобто активізувати знання, уміння та навички набуті протягом навчального року. Кожний день розпочинався ранковим благоговінням та піснями, потім проводились різні заняття англійською мовою (рукоділля, уроки музики, читання казок, оповідань). Після обіду учні продовжували день спортивними змаганнями та іграми; найкращі були нагороджені похвальними листами і солодощами. Робота мовного табору закінчилась святковим концертом: учні співали пісні англійською мовою та інсценізували біблійні притчі.

фото за посиланням

/Files/images/uzori/images (18).jpg

Мовний українсько-угорсько-англійський табір “Веселка”.

10 червня 2019 року на базі Чепівського НВК стартував мовний українсько-угорсько-англійський табір “Веселка” для 77 дітей 1- 6 класів.Після офіційного відкриття табору учнів було розподілено у три загони:

І загін – «Посмішка» з угорською мовою спілкування,

ІІ загін – «Лідери» з українською мовою спілкування,

ІІІ загін – «Дружба» з англійською мовою спілкування.

За кожним загоном були закріплені відповідальні та чергові вихователі, які, разом із начальником табору Чоповці Н.Ю., склали план роботи та забезпечували його виконання. До роботи у таборі були залучені волонтер з Угорщини Гонга Андраш та волонтер зі Сполучених Штатів Америки міс Холлі Нікерсон.

У вівторок розважальна частина почалася з квест-гри “Острів скарбів”, де, виконуючи завдання, та розгадуючи загадки, діти знаходили свої “скарби”. Це була фарба для фейс-арту та нитки для виготовлення браслетів дружби. Також дітям був показаний майстер-клас з вишивання шовковими нитками. Волонтер Холлі Нікерсон ознайомила учнів із історією про піратів та провела цікаві розважальні ігри на тему “Безлюдний острів”. Учасники були в захваті від конкурсних завдань.
Після обіду загін “Посмішка” взяв участь у екскурсії до відпочивального комплексу “Чорна гора”.

У середу після майстер-класу учні мали змогу займатися різними видами ручної роботи: розмальовували фігури з гіпсу, вчилися виготовляти мафіни та освоїли мистецтво розписного манікюру. Також хлопці змагалися з футболу.
Загін “Лідери” поїхав у м. Хуст на екскурсію на страусину ферму.

У четвер день розпочався зі спортивних змагань. Потім діти мали змогу навчитися виготовляти браслети з бісеру. Після обіду відбувся показ мод для конкурсанток всіх трьох загонів. А деякі учні мали можливість поїхати в чудову подорож-екскурсію на озеро Синевир.

У п’ятницю гості табору та учні школи ознайомилися з пам’ятками історії села Чепа. Поспівали караоке та позмагалися у стрільбі з пневматичної зброї та провели турнір з футболу. Волонтер Холлі Нікерсон ознайомила дітей з правилами американського футболу та трохи пограла з ними.
Загін «Посмішка» відвідав кінний парк «Селід», де учні мали можливість навчитися їздити верхи. Загін «Дружба здійснив екскурсію до розважально-відпочинкового комплексу «Виннички».
На завершення діти мали можливість виготовити рамки для фото з ракушок та іншого природного матеріалу для фотографій з життя табору; таким чином, у кожного залишилася згадка про чудово проведений час у таборі.
Всі діти, гості та вчителі, залишилися задоволеними гарно проведеним часом у таборі. Кожен день був насиченим різноманітними, цікавими, добре спланованими заходами, які не залишили байдужими нікого.

/Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/2019/вишивання-шовковими-стрічками.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/2019/екскурсія-по-селі-Чепа.-Памятки-історії.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/2019/майстер-клас-по-манікюру.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/2019/квест-гра-на-трьох-мовах-1.jpg

/Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/2019/спортивні-змагання.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/2019/екскурсія-на-кінний-завод.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/2019/майстер-клас-по-вишиванню-серветок-шовковою-стрічкою.jpg

/Files/images/kartinki/images (5).jpg

Звіт про роботу табору з англійської мови у Пийтерфолвівському ліцеї.

Мовний табір з англійської мови працював з 10 по 20 червня цього року та об’єднав 95 учнів ліцею. Усі учасники були поділені на 8 груп, які мали свої назви: Reformed Minions, Russian Bears, Day Dreamers, Robo-goats, Dangerous people, The Unicorns, the Speedy Snails, South Side Serpants. До роботи було запрошено 5 іноземних волонтерів зі США: Eric and Stacey Hoeksema, Allison Hoover, Emily Harvey, Esther Park. Кожна група мала іноземного керівника, а помічниками були студенти факультету англійської мови Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ.

Головна мета табору - створити таке мовне середовище, яке б змусило учнів розмовляти англійською, тобто активізувати знання, уміння та навички набуті протягом навчального року.

Кожний день розпочинався ранковим благоговінням, потім проводились п'ять різних занять англійською мовою. Після обіду учні проводили волонтерську роботу у дошкільному виховному закладі для дітей ромської народності села Тисобикень, який функціонує за допомоги реформатської церкви, відвідували людей похилого віку та надавали їм посильну допомогу. День продовжувався спортивними змаганнями та іграми; найкращі були нагороджені похвальними листами і солодощами.

Робота мовного табору закінчилась святковим концертом: учні співали пісні англійською мовою та інсценізували біблійні притчі.

фото звіт

/Files/images/kartinki/images (2).png

Літній мовнийтабір “Rainbow”, Фанчиківська ЗОШ І-ІІІ ступенів.

З 03.06 по 14.06.2019 р. на базі Фанчиківської ЗОШ І- ступенів був проведений літній англо-угорський мовний табір “Rainbow”.Метою проведення мовного табору було вдосконалення умінь та навичок з англійської та угорської мови, популяризація культури народів-носіїв цих мов серед учнівської молоді,формування позитивного ставлення до навчання, підтримування здорового способу життя, розуміння його переваг, забезпечення систематичних занять фізичною культурою та спортом.

До участі у таборі було залучено 75 дітей віком 9-13 років. Організували роботу з учнями заступник директора з виховної роботи Іваниш О.Л., вчителі англійської мови Орос С.І. та Біла О.Ю., вчитель угорської мови Габор К.Л. Справжніми помічниками вчителів та ініціаторами новинок були троє практикантів Мукачівського педагогічного інституту, троє волонтерів Корпусу Миру: Корделія, Ембер та Маккензі.

У таборі вирувало життя у 4 загонах: “Smile”, “Friends”, “Stars”, “Zoldek”. Відповідно до плану роботи кожний день розпочинався рухливою і веселою зарядкою під музику, після чого на учасників чекала розважальна програма: ігри, вікторини, міні-концерти, спортивні змагання, музичні конкурси.

  1. День дружби. Friendship Day

У перший день учні ознайомилися з режимом роботи, правами та обов’язками. Було проведено інструктаж з ТБ, розучування девізу, пісні (англійською та угорською мовами). Кожен загін підготував свою газету.

  1. День спорту.Sport Day

Генеральна репетиція лінійки, присвяченої відкриттю літнього мовного табору «Rainbow». Учні створювали міні-проекти «Sportinmylife».

Презентація «Tobehealthyis …». Відбулася конкурсно-розважальна програма «Ми – туристи», естафети «Higher, stronger, faster».

  1. Деньмистецтва. Art Day

Третього дня вихователі провели лінійку присвячену відкриттю літнього мовного табору «Rainbow». Учні творчо підійшли до створення проекту «Handprintart».

  1. День патріотів.We are Ukrainians

Вчителі організували ігрове шоу «I love Ukraine». Студентки-практикантки провели флешмоб «Моя сорочка-вишиванка».

  1. День музики. Music Day

У день музики учні охоче вивчали та виконували пісні англійською та угорською мовами, активно брали участь у конкурсі пісень і танців, у грі «Впізнай мелодію». Завершився день святковою дискотекою.

  1. День захоплень. In the World of Hobbies

Всі діти мають хобі і цього дня охоче презентували, як проводять свій вільний час, переглянули відеоролики «Talkin gabout hobby», провели майстер-клас «Я і моє хобі». Волонтери Корпусу миру провели цікаві заняття для створення проектів.

7.День довкілля. Environment Day

День довкілля видався дуже цікавим і незвичним для дітей. Було проведено екологічний квест «Бережи планету – твій дім». На свіжому повітрі волонтери провели цікаве змагання між командами «Ми досліджуємо світ». Переможці отримали призи та солодощі.

8.День здоров’я. Healthy habits Day

Створення проекту «Healthyhabits» залучило всіх учнів до дискусій і командної роботи. У кінці діти охоче презентували свої проекти, переглядали мультфільми англійською та угорською мовами

9.Міжнародний день.International Day

Волонтери запропонували провести піжамну вечірку по-американськи. Переглянувши відео «Pajamasparty», учні організували свою піжамну вечірку. Діти були у захваті!

10.День екскурсії. Excursion Day

Під кінець табору було організовано екскурсію у замок Паланок та у замок Шенборна. Волонтерам також було цікаво ознайомитися з історією нашого краю. Всі повернулися додому задоволені та щасливі.

Завдяки волонтерам учні в таборі здобули необхідні мовні навички й подолали мовний бар’єр, поєднали навчання із захопливим відпочинком, удосконалили свою розмовну мову.

У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли комплекси й страхи. Учні навчились діяти однією командою, допомагати один одному. Вони використовували мову як інструмент спілкування та обміну інформацією й мали можливість відчути наскільки вона корисна й необхідна в сучасному світі.

Всі учасники табору були нагороджені грамотами та призами.

Поставлені завдання було виконано. Вихованці отримали практичні знання з іноземних мов та багато позитивних емоцій.

/Files/images/ltny_tabr/fanchikovo/2019/IMG_20190604_101111.jpg /Files/images/ltny_tabr/fanchikovo/2019/IMG_20190604_094349.jpg /Files/images/ltny_tabr/fanchikovo/2019/IMG_20190605_090121.jpg

/Files/images/ltny_tabr/fanchikovo/2019/IMG_20190605_083312.jpg /Files/images/ltny_tabr/fanchikovo/2019/IMG_20190605_093123.jpg /Files/images/ltny_tabr/fanchikovo/2019/IMG_20190605_094921.jpg

2017-2018н.р.

/Files/images/kartinki/images (3).png

Літній мовний табір "Friendchip"

Королівська ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1

Літній мовний табір Королівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 “Friendship” розпочав свою роботу 29 травня.Активними учасниками табору були учні 3-8-х класів, які із задоволенням брали участь у всіх табірних справах. Кожен день був організований відповідно до плану роботи табору.

Ранки ми зустрічали рухливою і веселою зарядкою.

Протягом першого дня під назвою ” Meeting Day” учні знайомились один з одним, представляли себе, розповідали про свою сім’ю, друзів, домашніх улюбленців та хобі.

До “Funny Day” всі готувалися ретельно, адже отримати титул найкумеднішого персонажа хотів кожен.

День “So many people so many hobbies” приніс багато позитивних вражень, адже учні розповідали і показували свої захоплення.

Не обійшлося і без спортивних змагань, яким передували змагання мовні.

Учні брали участь у вікторинах, інтелектуальних марафонах, мовознавчих калейдоскопах, конкурсахмалюнків.

Вчителі англійської мови також проводили спортивні розминки, ігри, командні змагання та багато інших цікавих хвилин спілкування іноземною мовою.

Педагоги використали різні інтерактивні методики, відео- та аудіо-матеріали, елементи арт-терапії.

Дивитись фото

/Files/images/kartinki/images (10).jpg

Англомовний табір відпочинку “Castle”

Королівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.

Summer Language Camp “Castle”

З 06 по 20 червня 2018 року на базі Королівської ЗОШ I-III ступенів№2 працював пришкільний англомовний табір відпочинку “Castle” за програмою GoCamp із залученням волонтера із США Емми Хеммок. Вихователі мовного табору: Бровдій О.М., Щур К.Є., Негря Т.С.

1Day(06.06) “GREETING”

Знайомство. Учні зустріли та познайомилися з волонтером, працювали над назвою та девізом свого загону, створювали емблему.

2Day(07.06) “WE ARE FRIENDS!”

Ми – друзі! Учні разом із волонтером побували на екскурсії на Замкову гору с. Королево, де шляхом жеребкування кожен із трьох загонів отримав країну, яку досліджуватиме протягом наступних 10 днів. Утворилися групи, що досліджують Великобританію, Францію та Італію.

3Day(08.06) “NATIONAL SPORT DAY”

Цього дня учні разом із Еммою взяли участь у спортивних іграх різних країн світу, турнірах та естафетах на свіжому повітрі.

4Day(11.06) “NATIONAL TRADITIONS DAY”

День національних традицій. За допомогою Інтернету учні шукали інформацію про традиції обраних країн, готували та презентували проекти.

5Day(12.06) “ТRAVEL CLUB”

День подорожі. Цього дня учні ознайомлювали Емму із Закарпаттям і розповідали їй про цікавинки краю. Всі разом побували на оленячій і страусиній фермах, на озері Синевир та відвідали гейзер у Вучковому.

6Day(13.06) “SONG BATTLE”

Девіз дня: «Співають усі». Проходила пошукова робота над проектом, учні розучували популярні пісні та танці різних країн, які потім презентували Еммі.

7Day(14.06) “OLYMPIC DAY”

День активного відпочинку. У цей день усі побували на екскурсії у комплекс відпочинку «Чорна Скеля», де проходили спортивні ігри, турніри з плавання, естафети на свіжому повітрі.

8Day(15.06)“NATIONAL QUIZINE DAY”

День національної кухні. Учні Досліджували національні страви та традиції харчування у обраних країнах. Найбільше всім сподобалася дегустація італійської національної страви та десерту.

9Day(18.06) “MASSMEDIA DAY”

День журналіста. Старші учні створювали відеоролик, а найменші брали інтерв’ю один у одного та у Емми протягом екскурсії до м. Хуст.Ф

10Day(19.06) “COSTUME DAY”

День костюму. Учні дізнавалися про національні костюми країн, які вивчали, виготовляли костюми із підручних матеріалів. Показ костюму, зачіски та макіяжу усім сподобався.

11Day(20.06)“PRESENTATION DAY/CLOSING CEREMONY”

Останній день табору був дуже насичений. Кожен загін підготував проект про свою країну:

Найменші учні – загін «Leprecons» провели турнір знавців Англії.

Загін «Smarts» підготували презентацію про Францію.

Учні загону «Friends» презентували відеоролик про Італію.

Потім була святкова дискотека та прощання із волонтером.

Завдяки волонтерові учні у таборі :

– здобули необхідні мовні навички;

– непомітно подолали мовний бар’єр;

– удосконалили свою розмовну мову;

– поєднали навчання із захопливим відпочинком;

найголовніше — отримали мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови.

У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли комплекси й страхи. Учні навчились діяти однією командою, допомагати один одному. Вони використовували мову як інструмент та мали можливість відчути наскільки вона корисна та гнучка.

/Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт2.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт6.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт1.jpg /Files/images/ltny_tabr/korolevo/мт.jpg

Звіт про роботу табору “Англійська мова” у Пийтерфолвівському ліцеї.

У період з 4 по 8 червня 2018 року на базі Пийтерфолвівського ліцею працював мовний табір, який об»єднав 100 учнів, любителів англійської мови. Учні були поділені на 7 груп, які мали свої назви: Panda, Gucci Gang, Miracle, Flying Squirrels, Pink Penguins, Power Minions, Avengers, Cucmber Mafia.

У таборі працювали запрошені іноземні волонтери зі США (Eric and Stacey Hoeksema, Julie Zaagman, Rebekah Baker, Jenna van der Pol, Carrie Rice, Skip and Jan Pylman, Jessica Loerop, Kristen Gorlewski, Laurie Post), Голландії (Willianne Voogd), Канади (Nathaniel de Vries). Кожна група мала іноземного керівника, а помічниками були студенти факультету іноземних мов Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ.

Головна мета табору – створення активного мовного середовища, яке б стимулювало учнів розмовляти англійською, тобто активізувати знання, уміння та навички набуті протягом навчального року.

День починався ранковим благоговінням: читання Біблії та співом релігійних пісень. Протягом дня проводились різні форми роботи з удосконалення знань англійської мови. Після обіду учні проводили волонтерську роботу у ромському дошкільному виховному закладі, який функціонує за допомоги реформатської церкви та відвідували людей похилого віку. День продовжувався спортивними змаганнями та іграми, найкращі були нагороджені похвальними листами і солодощами.

Табір завершив свою роботу святковим концертом, учні співали релігійні пісні та інсценізували біблійні притчі англійською мовою.

/Files/images/kartinki/images (7).jpg

Звіт про роботу табору «Хліб – усьому голова» у Пийтерфолвівському ліцеї.

Табір «Хліб – усьому голова» працював з 28 травня по 1 червня 2018 року і об’єднав 100 учнів, серед них 22 дітей з багатодітних сімей. Учні були поділені на 6 груп.

Досвідчені вчителі, вихователі, керівник табору Біров З.А. разом з гостями з Рівненської області під керівництвом пастора Пилипенко В.В. зробили все можливе для того, щоб життя у таборі було цікавим , різноманітним та насиченим.

Головна мета роботи табору – виявлення і розвиток інтересів дітей, залучення їх до суспільно – корисної діяльності, організованого відпочинку.

День починався ранковим благоговінням: читанням Біблії та співом релігійних пісень українською мовою.

Програма роботи табору включала повторення вивченого матеріалу з української мови, перегляду екранізованих творів відомих українських письменників: «Наталка Полтавка» І.Котляревського, «Тіні забутих предків» М.Коцюбинського, «Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького.

Проводились різноманітні ігри, конкурси,змагання між групами. Учні розширювали свій кругозір, виробляли навички культурного спілкування, поваги один до одного.

Табір завершив свою роботу святковим концертом, де учні співали українські пісні про хліб, декламували вірші, інсценізували казки .Всі отримали незабутні враження від проведеного часу у таборі.

Звіт проведеної роботи літнього англо-угорсько-українського мовного табору у Чепівському НВК.

З 01.06 по 14.06.2018 р. у Чепівському НВК був проведений літній англо-угорсько-український мовний табір. Метою проведення мовного табору було вдосконалення умінь та навичок з англійської, угорської та української мови, популяризація культури народів – носіїв цих мов серед учнівської молоді,формування позитивного ставлення до навчання, поваги до людей іншої національності, їх мовного простору, мотивація здорового способу життя, розуміння його переваг,забезпечення систематичних занять фізичною культурою та спортом. До участі в таборі було залучено 45 дітей віком 9-14 років.

П’ятниця – день англійської мови, протягом якого всі учні у таборі спілкувалися лише англійською мовою. Під час відкриття табору англійською мовою був проведений флеш-моб «Роби як я , роби разом зі мною», конкурс малюнків на асфальті до Всесвітнього дня дітей та проведена віртуальна подорож «Friendship day’s».

Другий день мовного табору був Днем угорської мови, відповідно третій – Днем української мови протягом якого учні виготовили куточки на трьох мовах, обрали собі девіз, речівку, пісню, записали свої улюблені заняття та побажання щодо заходів у таборі.

Кожен день починався з ранкової гімнастики під музику відповідною мовою.

Протягом двох тижнів було переглянуто відеоролики про Англію, Угорщину, Україну про звичаї і традиції носіїв мов, які під керівництвом вчителів презентували учні: про Англію – загін «Liders», про Угорщину – «Napsuhar», про Україну – «Чомучки». Було організовано перегляд мультфільмів «Шрек» та «Карлсон» англійською мовою, «Білосніжка»-угорською та «Маша і ведмідь»-українською мовами. Протягом роботи табору було розучено популярні сучасні танці «Cuppid Shiffle» та « Woble Dance», проведені мовні ігри, мовний квест, караоке на подвір’ї.

На найцікавішими формами роботи для дітей стали конкурси малюнків «Відгадай та намалюй героїв мультфільму», «Намалюй відому споруду Лондона», спортивні змагання та екскурсії у картинну галерею та музей с. Пийтерфолво на о.Синевір та музей старого села в с. Колочава, де вихователі проводили екскурс на трьох мовах.

Завершення табору стало емоційно насиченим, діти отримали багато грамот та призів.

/Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч2.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч3.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч4.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч6.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч7.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч.jpg /Files/images/ltny_tabr/chepvskiy_nvk/ч8.jpg

Літній мовний табір у Новоселицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Детальніше ТУТ

/Files/images/kartinki/images (8).jpg

Літній мовний табір «Веселка» (Виноградівська гімназія)

З 29 травня по 8 червня на базі Виноградівської гімназії функціонував літній мовний табір «Веселка», програма якого передбачала ряд заходів з поглиблення знань з англійської та німецької мов.Організували роботу із 30 учнями 5-7 класів заступник директора з виховної роботи Вашкеба Л. Я., вчитель англійської мови Романчук Д. С., вчитель німецької мови Чонка Н. В., волонтери-практикантки Мукачівського гуманітарного коледжу.

Під час роботи табору були заплановані та проведені такі заходи :

  • відкриття табірної зміни та конкурс малюнку на асфальті «Я малюю друга»;
  • щоденні фізкультхвилинки, спортивні ігри та розваги, ігри на закріплення лексики, творчі заняття за інтересами;
  • екскурсія у село Колочава;
  • участь у Дні захисту дітей, у рамках якого учні презентували проекти англійською та німецькою мовами до Міжнародного дня захисту дітей, переглянули відеоролик, провели спортивні змагання між загонами «Crazy Frogs» та «Die Freunde», конкурс малюнку на асфальті «Діти – наше майбутнє»;
  • розучування пісень англійською та німецькими мовами;
  • заняття з розвитку умінь сприйняття на слух;
  • розважальні заняття на закріплення лексичного та граматичного матеріалу;
  • закриття табірної зміни.

/Files/images/ltny_tabr/gmnazya/11.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/22.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/33.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/66.jpg /Files/images/ltny_tabr/gmnazya/77.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 2621

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.